Страници

21 юли 2017 г.

Жив съм

Методи не публикува нищо за себе си в Интернет. Изтри си снимката във Facebook, не отговаря на съобщенията, нищо не like-ва или коментира. Дори на електронна поща не ми отговаря. Хубав човек е, не е някакъв престъпник, просто работата му е такава, че е по-добре да не го намират.

Аз, преди да го познавам, си бях много "цапнат в устата". Добре де, в пръстите ... и вече бях установил, че не е хубаво да се разпищолвам. Наричали са ми разсъжденията "интересни". Но не това е причината да се изгубя.

Отърсих се от всички блогърски и социално-мрежови напъни. Когато мога да дам на света нещо достатъчно значимо (и/или сравнително оригинално) вероятно ще се върна. Теория на относителността няма да измисля, Великата теорема на Ферма вече я доказаха. Но поне да бъда полезен и интересен на достатъчен брой хора.

До тогава - търсете в Google бре, може и да ме откриете. Поне докато free.bg ме търпи. Нали не мислихте, че съм изчезнал съвсем ;)

Няма коментари:

Публикуване на коментар